סגל המרצים של "מרכז שי"

סגל המרצים של "מרכז שי" 2014


עופר זאבי

ייסד את "מרכז שי" ב-2006 ומנהל את פעילות המרכז מאז. בעל תואר ראשון בתקשורת מ"המכון לטכנולוגיה של ניו יורק" ותואר שני במנהל עסקים מ"האוניברסיטה של העיר ניו יורק-"ברוך קולג'". עוסק בייעוץ למשפחות על הרצף האוטיסטי ובשידוך בוגרי הקורסים לצוותי עבודה בגישת ה-ABA ולמסגרות שילוב. אב לתאומות אוטיסטיות.

סמדר הראל

בוגרת לימודי ניתוח התנהגות ב- FLORIDA INSTITUTE OF TECHNOLOGY. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, המכללה האקדמית תל אביב יפו. בעלת תואר שני בהצטיינות בחינוך מיוחד מאוניברסיטת בר-אילן. מנתחת התנהגות ומדריכת צוותים בשתי כיתות בבית הספר "אבן חן" בראש העין (בית ספר לילדים אוטיסטים) מזה 8 שנים. ניהלה תכניות ABA בגנים של העמותה לילדים בסיכון. נמצאת 13 שנים בתחום.

ליאת דן הירש

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב. מנתחת התנהגות ומנחת שילוב במסגרות חינוך ובתכניות ביתיות. כ-13 שנים בתחום. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות-מכללת תל אביב יפו. בוגרת תואר שני בהצטיינות בחוג לחינוך מיוחד-אוניברסיטת תל אביב. מדריכת שילוב מוסמכת.

עמיר ניצני

בוגר התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב. מנתח התנהגות ומנחה שילוב במסגרות חינוך ובתכניות ביתיות. בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת חשמל בפקולטה להנדסת חשמל בטכניון. כתב וערך את תכני "קורס המטפלים בגישת ABA" של "מרכז שי". מעל 10 שנים בתחום.

לימור מעין לוין

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות בסמינר הקיבוצים. כ-11 שנים בתחום כמטפלת ורכזת התנהגותית בכירה במערכת החינוך ובתכניות ביתיות. בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ובמדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן ובוגרת המסלול להסבת אקדמאים לחינוך מיוחד במכללת בית ברל.

רוני נתיב

למדה פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב וטיפול בתנועה בסמינר הקיבוצים. בעלת 11 שנות ניסיון בתחום, עובדת כרכזת צוות ומטפלת בכירה ב- ABA.

טל סלומון

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות במכללת סמינר הקיבוצים. נמצאת כ-8 שנים בתחום העבודה עם ילדים בעלי לקויות על הרצף האוטיסטי. כיום עובדת כמטפלת וכרכזת בתכניות ביתיות, מנחה צוותים טיפוליים והורים, ומשלבת ילדים במערכת החינוך הרגילה.

הדס נחום

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן. עובדת כמטפלת התנהגותית וכמשלבת מזה 15 שנה. ניהלה את מועדון "גולן"-מועדון לנוער עם אוטיזם ברעננה לגילאי 12-18.

ססיליה טרנטו

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת מאוניברסיטת חיפה. בוגרת תואר שני בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ובלקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה. עובדת כמנחת צוותי ABA וצוותי שילוב. כ-8 שנים בתחום.

הילה פונדיאנו

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות בסמינר הקיבוצים. בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד במכללת "שאנן". מורת שילוב בבית ספר יסודי ומנחת צוותים בתכנית ביתית על פי גישת ה-ABA. כ-9 שנים בתחום.

שרון סיידה

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב ובעלת הסמכת BCBA. מנתחת התנהגות במסגרות חינוך ובתכניות ביתיות. בעלת ניסיון טיפולי עם ילדים על הרצף האוטיסטי מזה שש שנים במסגרות פרטיות וציבוריות. בעלת תואר שני במדעי הניהול מאוניברסיטת "פרלי דיקינסון" בארצות הברית ותואר ראשון בפילוסופיה יהודית מאוניברסיטת תל אביב.

הילה הילזנרט

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב. בעלת עשר שנות ניסיון כמטפלת התנהגותית, רכזת צוותים והנחיית צוותים בעבודה עם ילדים אוטיסטים. בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ופילוסופיה יהודית מאוניברסיטת תל אביב. בעלת תעודת הוראה בחינוך מיוחד מאוניברסיטת תל אביב.

נטע-לי איילון המבורגר

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, המכללה האקדמית תל אביב יפו. סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד, המכללה האקדמית תל אביב יפו. מטפלת ומשלבת, עובדת כ-7 שנים בתחום הטיפול ההתנהגותי בילדים עם אוטיזם. בעלת ניסיון בניהול צוותים וריכוז תכניות על פי גישת ה-ABA. עובדת במרפאת חרדה וסומטיזציה של בית החולים גהה, כפסיכולוגית פרקטיקנית לילדים ונוער.

עינת ברזין

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה- האוניברסיטה הפתוחה. בעלת תעודת הוראה בחינוך מיוחד- מכללת גורדון.
מנחה ומדריכה בגישת ABA כ- 5 שנים בתחום.
בעלת ניסיון בעבודה כמנתחת התנהגות במסגרות חינוכיות (הוסטל של אלוט, בתי ספר) כמו גם בעבודה פרטנית במסגרת הבית.

אסנת לביא

מטפלת ורכזת התנהגותית בכירה בתכניות ביתיות ומשלבת במסגרות חינוכיות. כ-10 שנים בתחום. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון. 

חני דרמר

בוגרת התכנית להסמכת מנתחי התנהגות במכון וינגייט. מנחת תוכניות התנהגות בכיתת PDD (בתפקוד בינוני ונמוך) בבית ספר "אבן חן" בראש העין. מנחת תוכניות שילוב לתלמידים (בתפקוד גבוה) המשולבים בכיתות קטנות או רגילות. עוסקת בתחום זו השנה השביעית, בעבר כמטפלת ורכזת במגוון מסגרות תקשורתיות ותוכניות ביתיות.


רותי רוזנן

מנתחת התנהגות ופסיכולוגית. בוגרת לימודי תעודה בניתוח  התנהגות מסמינר הקיבוצים. בעלת תואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן. כ-12 שנים בתחום הטיפול באוטיסטים. מנהלת תכניות טיפול ביתיות אצל משפחות עם ילדים על הרצף האוטיסטי.